Kişiye Özel - ! Gelin Tokası ve Eldiven !


Karadeniz'in hırçın dalgalarını teyit eden, heyecanı satırın her köşesine yansıyan bir mail aldım sevgili Selin'den, uzun bir zaman önce :)

O kadar heyecanlıydı ki, heyecanı daha maili tam bitiremeden beni de sardı :)
Puantiyeli tül istiyordu, düğününde kullanacağı aksesuarları için. Tabi aksesuarları da benim yapmamı..

Maile cevap vermeyi unutup, puantiyeli tül bulmaya gidişim hala aklımda, şuursuzca :)
Ondan sonra uzun bir süre çiçek alımı için malzemeciye gitmemi bekledik sevgili Selin'le beraber..

Tüm malzemeler toplandığında, toka bitti önce; hafif alına düşen puantiyeli tüllü tarak toka..
Sıra eldivenlere geldiğinde, Selin'in ne istediğini gözümde canlandırıp, ona göre başladım dikmeye :)

Bitirip, fotoğrafı gönderdiğimde, Selin'den beklediğim cevabın beni nasıl heyecanlandırdığını bilemezsiniz. (Tabi, kargo eline ulaştığındaki tepkisi, çok daha fazla heyecanlanmama neden olacaktı, o ayrı :) )

Fotoğraf mailime cevabı gecikmedi sevgili Selin'in; dedim ya başta 'Karadeniz'in dalgaları'nı teyit eden heyecan diye, işte onun da heyecanı, büyük güne az kalmasının da etkisiyle iyice artmıştı. Beğenisini dile getiren mailinden sonra, artık, paket, Karadeniz'e doğru yola çıkmaya hazırdı..

Eline ulaşınca nasıl bulacağını, ne hissedeceğini hayli merak edip, gece uyuma problemimi iyice katlayan heyecanla beklemeye koyuldum. Her paket gönderişimde benzer duygular hissediyorum zaten ama bu sefer farklı olan, bir de 'eldiven' dikmeye kalkışmamdı :)


Üstteki fotoğrafta güzeller güzeli Selin'i görüyorsunuz. Ona da dedim; zaten çuval giysen yakışacakmış, çok yakışmış demek anlamsız o yüzden diye :) Nasıl güzel.. Nasıl güzel gülmüş, nasıl da yakışmış gelinlik ve aksesuarlar..

Ömür boyu mutluluklar diliyorum sana Selin'cim :) Hep böyle gül.. 'Ömrünce gül'..

Eldiven pek görünmüyor diye, aşağı ayrıntılı fotoğraf ekledim. 

 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates