About / Hakkında

Düşüncemi, zevkimi, hüznümü, mutluluğumu, esprimi aktardığım el emeklerim. Hepsinin bir hikayesi var aslında ve bu hikayelerle gönderilecekler bazıları.. Küçücük kağıtlara sığdırılmaya çalışacak benim için en önemli tarafları..

Renklerine göre ayırdığım boncuklarım aynı hizaya geçip, ellerimde dansettiler ve sonuçlar sizin için, beğeniniz için burada.. Düşünceleriniz çok önemli bu yüzden..

Ortaokulda gittiğim dil kursunun köşesindeydi Bijuland. O zamanlar ekseri döküm malzeme vardı ama çok mutluydum onları birleştirmekten. Şimdi çeşit çoğaldı. Yine aynı mutluluğum. Ama yapmayı, takmaktan daha çok sevdim hep..

Kendisi de takı yapan yakın bir arkadaşım tam destek verdi; 'sat!' dedi. Onun içtenliğinden midir nedir, o cesareti buldum kendimde. Önce bir kermeste satış yaptım ve çok güzel iltifatlar aldım. İyice cesaretlendim ve bir süre çok yakın bir arkadaşım aracılığıyla satış yaptım.

Paylaşmaya, birleşmeye, büyümeye devam ettiğimiz internet ortamında sıra..

Renkler dünyanızdan hiç ayrılmasın..

Sevgilerimle,
Bilun ŞEN

bilundesign@gmail.com
 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates