Hülya AYDIN'la Hayata Dair'deydim


Hülya şekerimden döndüm :) İlk program kadar olmasa da yine de heyecan vardı :) Yol boyunca Laçin'ciğimle muhabbet ede ede gittik, heyecanımızı dağıtmış olduk böylece :)

Sonra kanala geldik, bizi karşılayıp, makyaj odasına aldılar. Bizim makyajımız yapılırken, sanatçı konuk Hazal geldi, çok çok şeker bi'hatunmuş kendisi. Çok da alçakgönüllü. Yeni albümü de süper. Çok sevdim kendisini de yeni şarkılarını da..


Sonra program başladı, Hülya'cım yine tüm 'şeker'liğiyle içimizi ısıttı :) Çok eğlenceli ve çok da çabuk bitiyor program. Zaman nasıl geçiyor orada anlamıyorum..

Hülya hanım, Budak, Tüllü Menekşe ve Huylu Tüylü tokalarımı Koray KASAP'la yapacağı fotoğraf çekimlerinde kullanmak için aldı..

Biz Hülya hanımı ve ekibini, onlar da bizi çok sevdi :) Tekrar tekrar görebilirsiniz bizi orada. Her an başka süprizler olabilir yani :) Ekibin samimiyeti ve canayakınlığı tartışılmaz bir gerçek, o kadar koşturmaya ve saniyelerle yarışmaya rağmen. Valla helal olsun hepsine..

Bu arada, araya sıkıştırdım arkeolog olduğumu, duyuldu mu bilemiyorum :)

Öncelikle, yorumları ve mailleriyle yalnız bırakmayan, desteğini, dualarını hiç esirgemeyen size, sonra da izleyen, okuyan herkese çok çok sevgilerimle..


*Video çok yakında..
 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates