TurkMax'ta Hülya Aydın'la Hayata Dair Programındaydım

:Ekleme:
Facebook hesabınız varsa, programın bir kısmına buradan ulaşabilirsiniz. Tamamı daha sonra :)
Videoyu yeni izledim ben de. Öncelikle sesimin boğukluğundan ötürü özür diler, bir sonraki programda çoookk rahat olacağımın yeminini veririm :) Bir de 1,5 yıldır toka yapıyorum demek istemiştim ama sanki satma işini de o kadar zamandır yapıyorum gibi olmuş. Yok, ben o zamanlar kendime yapıyordum, yaklaşık 2,5 aydır satıyorum bildiğiniz üzere :)



Önceki akşam Laçinciğim size bahsetmiş TürkMax'te Hülya Aydın'a konuk olacağımı. Evet dün (pazartesi), Tasarım Atölyesi'ne konuk oldum. Çok çok heyecanlanmama rağmen, program başlayınca Hülya hanımın sıcaklığıyla heyecanı unuttum gitti :) Asıl "şeker" o vallahi :) Çok ama çok eğlendim program boyunca. Bir çırpıda bitti neredeyse. Çok zevkliydi herşey. Bir dahaki sefere Laçinciğimle konuk olacağız :)


Hülya hanım zaten görür görmez içimi ısıttı. Diğer tasarımcı Serpil hanım, 2. kez konuk oluyormuş programa. O zaten söylemişti, Hülya hanımın programları çok rahat geçiyor diye. Keşke daha uzun sürse. Şimdi rüya gibi geliyor :)

Tasarladığım tokalarımı bir bir gösterdi. Tabi ben heyecandan çok fazla konuşamadım ama. Heyecan tamamen gitmemiş demek ki :) Bu arada Hülya hanım bugün, dün kendisine hediye ettiğim tokalardan birini takıp, sundu programı :)

Aslında ben arkeoloğum biliyorsunuz. Şu anda da Eskiçağ Tarihi'nde yüksek lisans yapıyorum. Bunları bile söyleyemedim :)

Benimle program boyunca bir bir ilgilenen herkese çok çok teşekkür ederim. Çok güzel bir gündü..

Program kaydını aldım ama kesip, biçme ve yükleme işlemleri yapmam lazım. Acil ödev yetiştirmem gerektiğinden 1-2 gün aksayabilir :(
 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates