Bilun Şen Tasarım'a Hoş geldiniz!!

Burası benim sanal dükkanım :) 

Hayalimdeki küçücük dükkandayım şimdilerde: 

Serdar-ı Ekrem Sk. No: 4 Kat: 1 Galata-Beyoğlu / İstanbul

Hikayesini buradan okuyabilirsiniz.

Sağ tarafta "kategoriler" bulunuyor, küçük kutular halinde. Aradığınız ürünle ilgili başlığa tıklarsanız, o kategorideki ürünlerimi göreceksiniz.



SATIŞ / SİPARİŞ

Beğendiğiniz ürünü bana maille bildirmeniz yeterli. SATILMIŞTIR! yazan ürünlerden herhangi birini isterseniz, elimde malzeme olup, olmadığını sorabilirsiniz. Eğer elimde malzeme varsa, bir benzerini yapabilirim.



BUNU İSTİYORUM!
Ben daha başka bi'şeyler arıyorum, hayalimdeki toka şudur derseniz, kafamda canlandırdığıma göre yapıp, size fotoğrafını gönderirim. Beğendiğiniz takdirde satış işlemine geçeriz.


KARGO

Kargoları isteğe göre Yurtiçi veya Aras Kargo ile gönderebilirim. Kargo ücreti alıcıya ait. Şube teslim isterseniz belirtin.



Eğer ürünlerle ilgili bir problem olursa aynı gün içinde iade veya değişim -kargo ücretini ödemek kaydıyla- yapabilirsiniz.


Ayrıca Facebook'ta Bilun Design sayfası var. Ona buradan ulaşabilirsiniz.
Bilun Design grubu da burada.


Sevgilerimle,

Bilun ŞEN

bilunsen@gmail.com

 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates