Beğendiniz mi?

Burası, aldığınız ürünlerle ilgili fikirlerinizi paylaşabileceğiniz bir bölüm..
Şimdiden çok teşekkürler..

----> B'lun Design'ı yorumlara kapadığımdan, burada yayınlanmasını istediğiniz fikirleri, bilundesign@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.


  1. gulsen dedi ki...

    Biluncum "Dallanmış" tokanı bugün aldım. Resimde gördüğümden çok çok daha güzel çıktı.

    Ellerine emeğine sağlık...

    Yeni ürünlerini dört gözle bekliyor olacağım.

  2. Bilun Şen dedi ki...

    Gülşencim, beğenmene çok çok sevindim, iyi günlerde kullan :)

  3. Adsız dedi ki...

    kardeşim gülşen bana süpriz yapmış talihli pisi den almış :) teşekkür ederim tasarımların için...
    Aysen

  4. Bilun Şen dedi ki...

    Sevgili Aysen, ben teşekkür ederim beğenin için. İyi günlerde kullan, şans getirsin sana..

  5. melnur dedi ki...

    merhabalar bilun.. ellerine sağlık designların hepsi çok güzel. sipariş verecektim ama bir çok parça satılmış durumda.. tokalardan renk ahenk, dallanmış çok hoşuma gitti.. tekrar satışa çıkacak mı bu moldeller?

  6. Bilun Şen dedi ki...

    Merhaba Melnur, çok çok teşekkür ederim beğenin için.
    Bu gece yeni ürünler eklenmiş olacak. Ayrıca Dallanmış ve Renk-Ahenk de satışa çıkacak. Mail adresini bırakırsan, detaylı bilgi verebilirim.
    Sevgiler..

  7. melnur dedi ki...

    Bilun
    Hızlı cevap için çok teşekkür ederim.. ürünleri beğenmemek mümkün mü çok ciciler tekrar eline sağlık.. ben takipteyim o zmn siteyi..
    bilundesign@gmail.com adresine de mail attım oradan mailimi görebilirsin..
    sevgiler

  8. Bilun Şen dedi ki...

    Çok çok teşekkürler tekrar sevgili Melnur, mailden dönüyorum o zaman sana :)

  9. Fatma dedi ki...

    Taşlı bilekliklerden sipariş vermiştim hiç bir sorun olmadan elime ulaştı üstelik çok cici bir hediye ile takrar çok teşekkür ederim ve başarılar dilerim umarım her daim takılar devam eder.

  10. Bilun Şen dedi ki...

    Fatma hanım, çok çok teşekkürler ilginize ve beğeninize. İyi günlerde kullanın..

  11. Gülen Tezer Üstün dedi ki...

    Bilun'um, benim için yaptığın bilekliğe ismimi verdiğin için o kadar duygulandımki.Çok beğendim, bileğime takmak için de sabırsızlanıyorum.Ellerine sağlık güzel gülenim.

  12. Bilun Şen dedi ki...

    Gülen ablacım, istediğin gibi olmasına çok çok sevindim. Ben de bilekliğine kavuşacağın anı sabırsızlıkla bekliyorum..
    İçimden geldi ismini vermek. Sen istedin, ben yaptım; ismi de senin ismin olmalıydı..
    Şimdiden güle güle kullan Gülen ablacım, öpüyorum çok..

  13. Gülen Tezer Üstün dedi ki...

    Bilun'cuğum paketim bugün geldi.'İçimin Gülen Yüzü'nü ve açar-ca'mı çok beğendim.Sunumun da çok özenliydi.Çok zarifsin.Hiçbir detay kaçmamış.Notun için de çok teşekkür ederim..İşçiliğin mükemmel.Ellerine, göz nuruna sağlık canım.Öpüyorum büyükçe.
    Bloğuma bak.

  14. Bilun Şen dedi ki...

    Gülen ablacım iyi günlerde kullan canım benim. Utandırma beni :) Öptüm ben de kocaman..

  15. PINK PRINCESS dedi ki...

    Beğendiniz mi de kelimemi ba-yıl-dım!Hediyen için ve muhteşem paketlerin için çok teşekkür ederim.Ellerine gözlerine sağlık..Alacak arkadaşlara söylüyorum bunu;tokaların çoğundan aldım hepsi birbirinden güzel.Mükemmel paketleriyle hemen elinizde....

  16. Bilun Şen dedi ki...

    Pink Princess, çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve beğenine. İnan çok sevindim beğenmene. Hepsini iyi günlerde kullan, şans getirsinler sana :)

    Çok çok sevgilerimle..

  17. Ceyda dedi ki...

    tüylü olan herşeyi sevdiğim gibi tokalarıda çok sevdim çok tatlı olmuşlar:)
    birde o renkli tüyleri nerden temin edebiliriz?
    şimdiden teşekkürler...

  18. Bilun Şen dedi ki...

    Beğenine çok teşekkürler sevgili Ceyda. Eminönü ve Kadıköy'den bulabilirsin.
    Sevgilerimle..

  19. irem dedi ki...

    biluncum 3 toka 1 broş aldım inan resimlerdekinden çok daha güzel ve canlı eline emeğine sağlık
    ben taç tasarlamanıda istiyorum :)
    sevgiler

  20. Bilun Şen dedi ki...

    İrem'cim, beğenmene çok sevindim. İyi günlerde kullan :) Uğurlu gelsinler sana..
    Haklısın, bu aralar taç yapıyorum, haftasonu yayında olurlar :)
    Sevgilerimle..

  21. Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

    bayıldım...en kısa zamanda sipariş vereceğim..

  22. Bilun Şen dedi ki...

    Merhaba sevgili Esra, hoş geldin. Beğenmene çok sevindim, sevgilerimle..

  23. ASLI dedi ki...

    Merhaba Bilunn beğenmek ne kelime bayıldım yaptıklarına.Okadar zarif ve el emeği ürünlerki bunlar.En kısa zamanda sipariş vereceğim sevgilerr...

  24. Bilun Şen dedi ki...

    Merhaba sevgili Aslı, hoş geldin. Beğenmene çok sevindim, güzel sözlerine çok teşekkürler;
    sevgilerimle..

  25. PINK PRINCESS dedi ki...

    Biluncum yine yapmışsın yapacağını,şimdi karar veremiyorum hangilerinden alsam:)

  26. Bilun Şen dedi ki...

    Canım benim çok sağol :) Hafta başı yeni modeller ekleyeceğim, o zaman verirsin kararını, sabret ;) Öpüldün..

  27. miss cupcake dedi ki...

    gerçekten tasarımlarına bayıldım çok zevklisin,seni zevkle takip ediyorum ve yeni tasarımlarını bekliyorum sevgiler..

  28. Bilun Şen dedi ki...

    Çok çok teşekkür ederim sevgili Miss Cupcake :)
    Kocaman sevgilerimle..

  29. nesrin dedi ki...

    ben bloğunuz hakkında yorum yapmak istiyorum. çok cici tasarımlarınız var ayrıca fiyatlarıda çok makul. en kısa zamanda siparişte vermeyi düşünüyorum. ellerinize ve emeğinize sağlık...:)

  30. Bilun Şen dedi ki...

    Güzel sözlerinize ve beğeninize çok teşekkürler Nesrin hanım,
    Sevgiler..

  31. Nesli dedi ki...

    Blogunuza Lacheenden ulaştım, nasıl güzel cicileriniz var böyle, hangisini alacağımı şaşırdım!Tebrik ediyorum, sanatçı ruhunuza ve ellerinize sağlık!

  32. Bilun Şen dedi ki...

    Merhaba sevgili Nesli, hoş geldiniz. Güzel sözlerinize ve beğeninize çok teşekkürler, çok mutlu ettiniz beni :) Sevgilerimle..

  33. Stil Direktörü dedi ki...

    Fanatiğinim biliyorsun her gördüğüne el koyan arsız bir hatun oldum sayende. İleride dükkan açacağım :) Bilun Design ürünleri burada gel gel demezsem ne olayım :) Şaka bir yana emeğine ve temiz çalışmana hayranım dostum. Ürünlerinde ucuz malzeme seçmemen de ayrıca dikkatimden kaçmadı. Ciddiyim sadece ülkemizden değil dışarıdan da malzeme getirmen ve kombinlerin seni farklı kılıyor. Ellerine emeğine sağlık.

  34. Bilun Şen dedi ki...

    Canım benim, güzel sözlerine çok çok teşekkürler. Beni çok mutlu ettin.. İyi ki varsın..

  35. Adsız dedi ki...

    Merhaba Bilun Hanım,
    yeşilli, mavili, ördek başı yeşilli (!) boyun bağım az önce elime geçti renkler tam istediğim gibi, akşam bir yere gidecektim, şimdi ona göre kıyafet bulmaya çalışıyorum, resim çekip gönderceğim size de...Ellerinize sağlık çokkk güzel olmuş, görüşmek üzere:)Nesligül

  36. Bilun Şen dedi ki...

    Nesli hanım, güle güle kullanın. Beğenmenize çok sevindim. Bol şans getirsin size. Fotoğrafı heyecanla bekliyorum :)
    Çok çok sevgilerimle..

  37. Serap dedi ki...

    Biluncum,
    Tasarımın bugün elime geçti. Muhteşem :) Başarılısın, sonuna kadar destekliyorum. Bütün ürünlerinden satın almak istiyorummmm.

  38. Bilun Şen dedi ki...

    Serapcım, beğenmene çok sevindim.. İyi günlerde kullan, şans getirsin sana. Çok çok teşekkür ederim desteğine.
    Sevgilerimle..

 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates