Küçük Kara Balık


Küçük Kara Balık,
Samed Behrengi'nin küçük insanlara anlattığı büyük hikaye..
Kim okuyup da etkisinden çıkmış? Kim düşlememiş ırmağın sonunu?

"Küçük Balık bir sabah erkenden, daha güneş doğmadan annesini uyandırdı:
      - Anneciğim, seninle biraz konuşmak istiyorum.
      Annesi uykulu uykulu:
      - Yavrucuğum, bula bula bu vakti mi buldun? Daha sonra konuşsak olmaz mı? İstersen gezintiye çıkalım ha, ne dersin?
      - Hayır anneciğim, artık dolaşamıyorum. Buradan gitmeliyim.
      - Mutlaka gitmen mi gerekiyor?
      - Evet anneciğim, gitmeliyim.
      - Ama, sabahın köründe nereye gideceksin?
      - Irmağın nereye kadar gittiğini görmek istiyorum. Biliyor musun anneciğim, aylardır bu ırmağın sonu neresi diye düşünüp duruyorum. Ama hâlâ işin içinden çıkamadım. Dün geceden beri gözüme uyku girmedi. Nihayet, gidip ırmağın sonunu bulmaya karar verdim. Başka yerlerde neler olup bittiğini bilmek istiyorum."

Bu da benim küçük balığım. Siyah saten kumaştan ve altın rengi yarım inciden oluşan balık şeklinde broş. Kuyrukla beraber uzunluğu, 14,5 cm.

20 TL.
Bilgi ve sipariş için,
veya 

 

Bilun Şen (Takı, Broş ve Saç Aksesuarları) Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Blogger Templates